ISDN stopt!

Waarom zou je iets veranderen dat goed werkt? De meeste bedrijven kijken pas kritisch naar telefonie als er iets verandert binnen de organisatie. Er komt bijvoorbeeld een nieuwe telefooncentrale of het bedrijf gaat verhuizen. Nu ISDN per 1 september 2019 gaat verdwijnen is het zaak om nu al te kijken naar een alternatief in de vorm van VoIP telefonie. Bekijk de hieronder de voordelen van VoIP.

VoIP telefonie

DigiWorks levert zakelijke VoIP-telefonie: telefonie via het internet voor bedrijven. Bellen via VoIP is voordeliger én geeft je organisatie meer mogelijkheden door vele functionaliteiten. Daardoor ben je beter bereikbaar voor jouw klanten.

Telefooncentrale

In onze telefooncentrale in de cloud, stel je zelf je telefonische bereikbaarheid in. Heel eenvoudig en 24/7 beschikbaar.

Telefoonnummers

Wij leveren regionale en landelijke (088 en 085) telefoonnummers. Ook kunnen we je huidige telefoonnummer(s) overnemen.

Toestellen

Uit ons assortiment kies je zelf je VoIP telefoontoestel, zodat jij kunt bellen zoals jij dat wilt. Vast of draadloos.

Vanaf € 4,50 …

… per maand (excl. btw) bent u al verzekerd van een goede vaste bereikbaarheid op uw huidige nummer of een nieuw netnummer naar keuze. Daarnaast kunnen wij u ook helpen met het kiezen van een VoIP toestel en deze voor u in te stellen. Wilt u weten wat u maandelijks kwijt bent? Neem dan contact op met een van onze medewerkers of maak een berekening m.b.v. de kostencalculator.

Kostencalculator Contact

Standaard functionaliteiten

Flexibel schakelen

Met flexibel doorschakelen pas je zelf de eindbestemming van je professionele telefoonnummer aan naar elk gewenst mobiel of vast nummer. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via je eigen online beheeromgeving.

Belgroepen

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd rinkelen met Belgroepen. Zo heb je de grootste kans dat ie opgenomen wordt.

Je kunt zelfs een groepje mobiele telefoons tegelijkertijd laten rinkelen. Om er zeker van te zijn dat een voicemail een gesprek niet beantwoord hebben we de mogelijkheid om gesprekken te bevestigen.

Voicemail naar e-mail

Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemailberichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC en GSM.

Filters

Met de gratis module Filters kun je volledige telefoonnummers filteren, maar ook bepaalde regio’s of landen.

Zo filter je alle Duitse telefoonnummers en stel je in het belplan in dat deze uitkomt bij je collega die vloeiend Duits praat. Of wanneer een klant heel regelmatig belt en elke keer doorgeschakeld moet worden naar een collega, dan bespaar je tijd als je een filter voor het nummer van de klant aanmaakt en direct bij die specifieke collega laat uitkomen.

Naamherkenning

Door een slimme koppeling met alle websites op het internet zoekt ons systeem direct een bedrijfsnaam bij het nummer dat je belt, zodat je direct weet wie je aan de telefoon hebt.

Aanvullende functionaliteiten

Openingstijden

Met de module ‘Openingstijden’ richt je je telefonie van tevoren in op basis van je openingstijden. Is je bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan tijdens openingstijden.

Zo kun je rustig genieten van je avond en je weekend.

Meldingen

De module Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om (standaard) informatie te geven, zoals: “Welkom bij bedrijf X” of “Je wordt doorverbonden met ons kantoor in Zwolle”.

Keuzemenu

“Toets 1 als je een bestelling wilt plaatsen, toets 2 als je een vraag hebt over een levering, toets 3…..” Een keuzemenu bij DigiWorks stel je in zoals jij dat wilt. Bij elke keuze bepaal je zelf wat er gebeurt met een inkomende oproep. Zo kun je ook eenvoudig instellen: “Toets 1 voor Nederlands, toets 2 voor Engels.”

Gespreksopname

Het is handig om je telefoongesprekken op te nemen, bijvoorbeeld als je telefonische overeenkomsten sluit, of collega’s opleidt.

Telefonisch vergaderen (conference)

Telefonisch vergaderen met een onbeperkt aantal collega’s of externen? Dit is supereenvoudig met de module Telefonisch Vergaderen. Hiervoor heb je geen speciale vergadertelefoon meer nodig, maar je belt allemaal in naar een virtuele vergaderzaal.

Wachtrij

Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kan staan. Een bezettoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vinden mensen doorgaans niet zo erg. Daarom biedt DigiWorks een wachtrij aan. In deze wachtrij wordt de beller op de hoogte gehouden van het aantal wachtenden. Je kunt je bellers ook trakteren op een leuk wachtmuziekje.

Webhooks

Met een webhook roep je een url aan wanneer je nummer gebeld wordt. Hiermee kun je bijvoorbeeld een koppeling maken tussen je telefonie en je CRM-systeem of je telefonische conversies doormeten.